Portfolio Międzynarodowych Targów Poznańskich targów wzbogaciło się o markę IDEAEXPO.MTP. I choć jest ona całkiem nowa, to usługi których dotyczy, poznańskie targi świadczą na polskim rynku już od ponad 30 lat.
Celem wprowadzenia nowej marki jest lepsza identyfikacja usług budowy stoisk świadczonych przez MTP wśród wystawców. Zespół funkcjonuje bowiem na rynku na zasadach podobnych do firm, które wyspecjalizowały się w tego rodzaju działalności.
Nazwa IDEAEXPO.MTP Ekspert w budowie stoisk nawiązuje do istotnej w procesie tworzenia stoisk pomysłowości, kreatywności oraz wynikających z dużego doświadczenia w branży kompetencji. Jednocześnie określa obszar działalności (usługi związane z wystawiennictwem). Człon MTP akcentuje związek z organizatorem targów, a tym samym nawiązuje do biegłości w obsłudze imprez targowych oraz gwarantuje postrzeganie udziału w targach w znacznie szerszym aspekcie.
Pozycjonowanie marki opiera się o wartości i atrybuty, które wyróżniają MTP na tle innych firm działających w tej branży. A są nimi m.in.: niekwestionowane doświadczenie w budowie stoisk, wyspecjalizowany zespół pracowników, znajomość branży targowej daleko wykraczająca poza wiedzę innych firm działających w obszarze budowy stoisk, moce technologiczne i największa w Polsce kolekcja elementów zabudowy, mebli i akcesoriów.
Docelowo marka IDEAEXPO.MTP ma być postrzegana jako godny zaufania, solidny partner, który dzięki swemu doświadczeniu na pierwszym miejscu stawia korzyści klientów, dba aby wystawcy realizowali na targach swoje cele i w pełni korzystali z możliwości jakie daje udział w targach. Wystawca który skorzysta z usług IDEAEXPO uzyskuje gwarancję optymalnego stoiska.
Dlaczego ekspert? Ponieważ rola firm zaangażowanych w przygotowanie udziału w targach zmienia się z pośrednika i wykonawcy z góry określonej wizji na doradcę w dziedzinie targów, który podpowie jak optymalnie wydać każdą „targową” złotówkę. Tak jak w przypadku domów mediowych doradzających jak najniższym kosztem skutecznie dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.
Wprowadzenie nowej marki wsparte będzie kampanią promocyjną wykorzystującą nowy motyw reklamowy. Jej celem jest przede wszystkim zbudowanie świadomości marki, a następnie stopniowe ukształtowanie jej pozytywnego wizerunku wśród wystawców. Przygotowana została również nowa strona internetowa, na której znaleźć można wiele użytecznych informacji wykraczających poza standardową ofertę firmy.